dissabte, de març 15, 2008

10 Teclat Elèctric

El teclat elèctric!!! Fa uns 14-15 anys que no el faig servir…(ostres! no me’n havia adonat que havia passat tant temps…) Forma part del passat quan tocava amb grups de música (“Les Vincents”, “La Banda Estoica”…). Fa molts pocs dies que l’he deixat a la mestra de música de l’escola bressol del meu fill per les classes que fan cada setmana…Fins ara tenien un piano que també jo els vaig deixar fa 7anys perque m’havia tocat en herència i estava guardat en un garatge fent-se malbé perque no m’hi cabia al pis. Com que ens vam canviar a una casa gran el vaig demanar (era el pacte), però em sabia greu perque els nens s’hi havien acostumat…Així que vaig recuperar el teclat de casa els meus pares per a ells, encara no sé si els anirà bé, però allà està…

Merce Roig