dijous, d’abril 10, 2008

15 La gravadora


No recordo quan la vaig comprar, sé que era en un lloc de tecnologia molt avançada en aquell moment i per recomanació d’alguns companys de la facultat de periodisme.
PAUSA, PLAY, ja ni recordo els botons, però el que si comprovo és que son territoris de disseny de l’arqueologia pre-digital, perquè són analògics aquests. La finalitat pel que la vaig comprar,...això..., la tenia per escriure textos, perquè jo tinc facilitat verbal i per la lentitud de l’escriptura em distorsionava la fluïdesa de l’expressió, de la imaginació.
“Una de les avantatges de la rapidesa en que avança la tecnologia és que els objectes envelleixen molt ràpidament i aleshores sobrevius a aquelles velleses, com que sobrevius a l’obsolencia dels obectes tens l’oportunitat de renéixer i anar superant la vida dels propis objectes.”

Quasi et fa etern!
Jordi Pericot