dijous, de novembre 26, 2009

EL RELLOTGE DE SUBHASTA


Aquest rellotge el vaig comprar per 1€ en una subhasta de diversos objectes en desús.
Poc abans d'anar cap a a casa, vaig saber la història de l'anterior propietària: Em va confessar que era un antic regal de noces dels seus ex- sogres que treballaven amb antiguitats, ...li semblava que provenia d'un mercat francès de brocanters i que l'havia tingut durant anys a la cuina de casa seva,... però el pas dels temps li havia fet esborrar el significat efectiu i ja no li interessava. A mi em va agradar des del seu primer moment, curiosament va sortir a la subhasta per 1€ i ningú va voler pujar el valor o sigui que va ser una super oferta per a mi.
Quan el vaig portar a casa vam discutir si el fèiem funcionar, donat l'estat rovellat del seu mecanisme original. Però em semblava que no li calia fer-li cap arranjament, m'agradava la idea del rellotge que no marca el temps. Mentrestant segueix damunt del mirall del quarto de bany, amb les sagetes marcant la mateixa hora, des de el primer dia, tan si ens dutxem o si ens rentem les dents. Un rellotge que no li passen les hores mai, i a mi m'agrada així.