dijous, d’octubre 22, 2009

La vitrina



El recó per excelència d’ojectes en desús a casa meva està concentrat a la reconsagrada VITRINA i allà hi són sense cap explicació del per què són aquests i no uns altres. La seva utilitat és la d’omplir la VITRINA: Un joc de té que em va donar la mare, una col.lecció de negres que es va iniciar el dia que em van regalar una guardiola del Domun i algú va dir que m’assamblava al negret, … ampolletes i gotets de vidre , una figureta de no se on, … i a la part que està tancada més objectes no utilitzats ni utilitzables i això que hi ha la licoreria, però mai me’n recordo de fer el traguet acompayada de tots aquests objectes que sense ells continuaria sent jo mateixa.

Per cert, mel’s podria treure de sobre per un preu econòmic. Per què no fem fires d’objectes en desús com fan per exemple al costat d’Estocolm un dia a la setmana??

Anna Esteban. Barcelona