dilluns, de juliol 14, 2008

78 LES MEVES COSES



calaix amb guants de llana, joies en caixetes de joieria, bisuteria que he portat tantes vegades i que ara queda en aquest calaix, i que de tan en quant la meva filla es posa, moneder que he deixat de fer servir, moneder que guardo per estrenar, unes ulleres molt fashion de la meva mare, capses amb perfums, una caixa de llauna amb més records, fundes d'ulleres, vàries ulleres de sol, caixetes, sobres i papers amb cartes,... algunes de les meves coses que em van acompanyant i van canviant de calaix segons toca.
m’interessa el mon de les coses que ens envolten.
aquestes coses de fan que la nostra vida depengui absolutament d’elles.
que seriem nosaltres sense elles?
elles son importants, formen part de la realitat en la que estem summergits , o potser seria, que elles son la realitat?
elles ens reflexen lo banal que pot arribar a ser la vida
elles ens porten la memoria ben lluny i també ens transporten en l’espai i el temps.
elles, molts cops, ens parlen d’un temps que ja no hi es.
elles son la memòria i la fragmentació d’aquest moment que ens torna a la memòria després de tant de temps.

MOR