dimecres, de maig 07, 2008

29 CORDERET DE PELUIX



Sembla mentida, però, es totalment cert que el meu objecte en desús es un corderet de peluix. Tots hem viscut la nostra pròpia etapa de la infància, i gràcies aquest objecte l’estic tornant a viure en aquest mateix moment.

Aquest objecte el vaig obtenir quan tant sols tenia dos anys, els meus pares me’l van comprar a Andorra i me’l van regalar per Nadal, concretament pels reis. Ràpidament el vaig batejar amb el nom de “cordereta”, situant-la de manera automàtica en el gènere femení.
Durant un gran temporada vaig dormir amb ella, la duia sempre sota del braç i sovint li preguntava; que m’estimes? la “cordereta”, que duia en el seu interior una mena d’altaveu que quan l’accionava hem contestava dient “beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee”!!!!

Aproximadament farà uns setze anys que la tinc, actualment la seva funció es decorativa i estètica en la meva habitació, ara ja sense cap tipus d’utilitat. Fins hi tot del temps que ha passat les piles s’han acabat i ja no hem diu ni “beee” quan de vegades li comento si m’estima...

Aquest peluix, va caure en desús a mesura que vaig anar creixent, i actualment el guardo amb molta estima, ja que sempre serà un record pertanyent a la meva infància.

No el penso llençar!


Adrià Albejano Cuesta 1er ESDI

1 comentari:

Anònim ha dit...

Please link to this site
http://hobby000.blogspot.com/
http://myblog000-richofbeach.blogspot.com/