dissabte, de juny 28, 2008

Casa la Núria i el Mario

El pot de llàpissos
Aquest és un petit pot que utilitzo per guardar llapis, però no es pot dir que compleixi gaire bé la seva funció, és un pot amb un forat petit on hi caben pocs llàpissos i té un interior en forma d'esfera molt més ampli que no s'arriba mai a omplir, no sé quina funció tenia en el seu origen però sempre m'ha agradat pel seu material original, és com de vidre negre, i l'he conservat fonamentalment perquè em recorda al meu avi, abans quan jo era petit estava al despatx de casa els meus pares on ell passava moltes hores treballant.
El ninot de fusta
Aquí, darrera la prestatgeria, hi ha un home de fusta d'aquests que serveixen per dibuixar figures, esquemes previs del cos humà en diferents postures. Però que, de fet, no ha estat utilitzat mai amb aquest fi. Guarda aquest lloc honorífic d'exposició a casa nostra perquè me'l va regalar la Núria i per mi és com un signe de la seva admiració cap a la meva afició del dibuix. Muaaaaa.
El joc modular
Ahhh! el joc modular que li vaig regalara a la Núria i me'l va tirar pel cap!!! És clar, de fet era un auto-regal, oi?
La maqueta de la Núria
Aquesta és la maqueta de la Núria. Crec que la va fer a un curs d'erasmus d'arquitectura . Mai no ha tingut utilitat definida, és una composició de plans y s'ha conservat en aquest lloc privilegiat e il·luminat, pel seu valor estètic i potser també, fins hi tot més, pel ser valor sentimental de record d'una experiència (això potser ho explicarà millor la Núria, oi?).

Núria i Mario